Czego oczekujemy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w branży call center lub obsługi klienta
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole oraz motywowania innych do osiągania celów
- Zorientowanie na wyniki oraz umiejętność skutecznego zarządzania czasem
- Wykształcenie wyższe (mile widziane, ale nie wymagane)
Twoje obowiązki
- Budowa i szkolenie 2-3 osobowego zespołu sprzedażowego we współpracy z działem HR
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku polskim
- Prezentowanie produktów klientom oraz przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych
- Realizacja celów sprzedażowych i motywowanie zespołu
- Wyznaczanie wskaźników efektywności KPI oraz analiza wyników sprzedażowych
- Rozwijanie relacji biznesowych
- Współpraca z innymi działami w firmie
Co oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy motywujący do osiągania sukcesów uwarunkowany wynikami pracy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach organizacyjnych, np. na managera działu
- Pełne wdrożenie i przygotowanie do oferowania naszych produktów
- Przyjazna atmosfera w pracy oraz wsparcie kolegów z zespołu
- Prywatna opieka medyczna
- Dostęp do funduszu socjalnego